پروفایل استاد - دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی sport
Assistant Professor
Update: 2025-08-21
Hossein Rajabi Noush Abadi
Faculty of Sport Sciences and Health / Sports Management
P.H.D dissertations
-
طراحی مدل بازاریابی استارت آپ های ورزشی
سیدمحسن هاشمی مایوان 2024 -
طراحی مدل عوامل موفقیت کسب و کارهای کوچک خدمات ورزشی
پرویز حیدری راد 2023 -
آمایش منطقه خلیج فارس با رویکرد توسعه گردشگری ورزشی
محمد مهدی جهان بخش 2023 -
طراحی مدل برندسازی شخصی برای ورزشکاران رشته های منتخب انفرادی
علی شاه حسینی 2023 -
مدل رسانه های اجتماعی در توسعه ورزش همگانی و گرایش افراد جامعه به مشارکت در فعالیت های ورزشی
جلیل پورزرنگار 2022 -
مدل ابعاد شخصیت برند در کالاهای ورزشی
سیدمحمد انصاری 2022 -
طراحی مدل وفاداری به برند مشتریان صنعت پوشاک
پروین پادزهری 2022 -
اثر تبلیغات محصولات ورزشی بر تمایل به خرید مصرف کنندگان با استفاده از روش های بازاریابی عصبی
نسیم ایروانی نژاد 2021 -
تدوین مدل ارزش ویژه برند مشتری محور صنعت پوشاک ورزشی ایران
امین رعیت 2021 -
طراحی مدل توسعه گردشگری مناطق ساحلی هرمزگان با تاکید بر ورزش های ساحلی
حامد محمدی نسب 2021 -
آینده های ورزش کاراته در سطح بین المللی با افق 2040
مجید اشجعی 2021 -
مدل سازی تاثیر توانمند سازی دبیران تربیت بدنی بر خودکارآمدی و عملکرد شغلی آنها
معصومه گل صنم لو 2021 -
جایگاه سازی برند در لیگ حرفه ای فوتبال ایران
حمیرا اسدی کاوان 2020 -
مدل اثرات و اعتبار شخصیت برند بر رضایت ورزشکاران از پوشاک ورزشی با نقش تعهد وفاداری به برند
سهیلا سروی 2020 -
طراحی مدل بازاریابی ورزشی از طریق رسانه های اجتماعی (مورد مطالعه اینستاگرام)
آرمین امانتی 2020 -
عوامل موثر بر جذب حمایت مالی از رویدادهای ورزش دانش آموزی و ارائه مدل
محمد جعفری 2020 -
مدلسازی تاثیر شبکه های اجتماعی ،سرمایه اجتماعی و سرمایه فکری بر مدیریت دانش در وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران
مسعود سلیمانی 2020 -
تدوين سند آمايش سرزمين فوتبال ايران
جواد محمدی 2020 -
آینده های ورزش قهرمانی جمهوری اسلامی ایران در افق 1416
افشین ملائی سفید دشتی 2020 -
آسیب شناسی دوپینگ دربین ورزشکاران ملی ومدیریت پیشگیری ازآن
محسن بیرانوند 2020 -
مدل تجارت الکترونیک کالاهای ورزشی در ایران
رضا امیری 2020 -
طراحی مدل ارزیابی ارزش ویژه برند مبتنی بر تماشاگران لیگ برتر فوتبال ایران
رضا فرجی 2020 -
تدوین مدل بازاریابی ورزش حرفه ای زنان ایران
شهره صادقی 2019 -
طراحي مدل عوامل موثر بر نيات رفتاري تماشاگران ليگ حرفه اي فوتبال ايران
مجتبی قدمی 2019 -
مدل عوامل موثر بر عملكرد بازيكنان تيم ملي واليبال مردان ايران در رقابت هاي بين المللي
امین اله غفرانی 2019 -
طراحي مدل استقرار كيفيت داوري فوتبال ايران با رويكرد خانه كيفيت
روح اله ارشادی 2018 -
تدوين برنامه استراتژي بازاريابي ليگ برتر بدمينتون جمهوري اسلامي ايران
عباس حاجی زاده 2018 -
عوامل موثر بر رفتار اخلاقي مديران ورزش كشور و ارائه الگوي مطلوب
محمد تاجیک قنبری 2018 -
نقش ورزش در ايجاد هويت ملي
ایران احمدپور 2018 -
طراحي برنامه راهبردي فدراسيون ورزش دانش آموزي كشور و ارائه مدل اجرايي آن با رويكرد BSC
مهوش زینی زاده 2018 -
مدل يابي رابطه خودكار آمدي، مهارت هاي اجتماعي و سبك زندگي با اعتياد اينترنتي دانش آموزان ورزشكار و غير ورزشكار مقطع متوسط اول استان ايلام
فروزان یوسف جمال 2018 -
طراحي و تبيين الگوي توسعه مهارت هاي كارآفريني دانشجويان مديريت ورزشي كشور
مهدی گودرزی 2018 -
تدوين برنامه استراتژيك معاونت ورزش دانشگاه آزاد اسلامي و ارايه مدل پياده سازي آن با رويكرد BSC
اصغر نجفی تیره شبانکاره 2018 -
مدل سازي ارتباط آميخته بازاريابي سبز با رفتار مشتريان ورزش هاي زمستاني
مهشید حاجی حیدری 2018 -
مدل سازي عوامل موثر بر پيشرفت مديريتي زنان در ورزش ايران
مریم منظمی 2018
Master Theses
-
تحلیل عوامل موثر بر شکل گیری هویت چهره های ورزشی در شبکه اجتماعی اینستاگرام
محمدحسین قربانی 2025 -
طراحی مدل مدیریت عملکرد استخرهای ورزشی ایران
سارا پیشورفرش 2025 -
بررسی عوامل اثرگذار بر توسعه بازاریابی گردشگری ورزشی جزیره کیش
محمدرضا افتخاری 2024 -
طراحی مدل توسعه بلند مدت ورزشکاران ایران
حسین عبداله خانی 2024 -
برندسازی کسب و کارهای ورزشی با رویکرد بازاریابی دیجیتال
شقایق نعمتی 2024 -
شناسایی عوامل موثر بر توسعه کشتی دانشجویی
محمدرضا بابائی 2024 -
طراحی الگوی کسب و کارهای نوین در صنعت گردشگری ورزشی
فربد یداللهی اردستانی 2023 -
تاثیر ارائه خدمات پس از فروش بر وفاداری مشتریان برندهای محصولات ریکاوری ورزشی در ایران
سید علاء سعیدی 2022 -
نقش تم پارك آبي در توسعه ي گردشگري جزيره ي كيش
سید محسن هاشمی مایوان 2019 -
تدوين استراتژيك بازاريابي ورزشي فدراسيون دوچرخه سواري جمهوري اسلامي ايران
مهرداد صفرزاده 2018 -
بررسي ارتباط رفتار مصرف كننده و حضور تماشاگران در ليگ برتر فوتبال
صاحبه وزیری 2018 -
مقايسه و اولويت بندي ابعاد شايستگي مديران اماكن ورزشي
فرانک ضیاء 2018 -
بررسي رابطه بين هوش هيجاني و مديريت تعارض در كاركنان اداره كل ورزش و جوانان استان هرمزگان
احمد بختیاری نیا 2018 -
مدل ارزش ويژه برند و تعيين اثر حمايت مالي برآن (مطالعه موردي: بانك سامان و فدراسيون واليبال ايران)
ایمان مسعودی 2018 -
بررسي ارتباط ابعاد ورزشي بازاريابي رابطه مند با وفاداري مشتريان به مراكز آمادگي جسماني شهر تهران
مهنوش محمودی 2018 -
ارتباط انگيزه ها و محدوديت هاي تماشاگران براي حضور در رويدادهاي ورزشي بين المللي (مورد مطالعه: ليگ جهاني واليبال)
آرمین امانتی 2018 -
ارتباط سكوت سازماني و فرهنگ سازماني در وزارت ورزش و جوانان جمهوري اسلامي ايران
امیر حسین ثاقب تقی پور 2018 -
عوامل موثر بر بازگشت مجدد گردشگران ورزش به جزيره كيش
بابک حسن زاده جبی لو 2018 -
عوامل و موانع اثر گذار بر توسعه گردشگري ورزشي جزيره كيش با تاكيد بر جاذبه هاي طبيعي كيش
پرویز حیدری راد 2018 -
بررسي كيفيت خدمات، رضايتمندي و وفاداري مشتريان باشگاه هاي خصوصي و دولتي گرگان
معصومه شرفی 2018 -
بررسي وضعيت ايمني و بهداشتي استخرهاي سرپوشيده تهران و مقايسه با استانداردهاي بين المللي
امیر رشیدی طرقی 2018 -
طراحي مدل بازاريابي ورزشي فدراسيون ملي ورزشهاي دانشگاهي جمهوري اسلامي ايران
رسول طریقی 2018 -
بررسي عوامل موثر بر ارزش ويژه برند باشگاه هاي پرسپوليس و استقلال تهران
محمد عابدلاتی 2018