Hossein Rajabi Noush Abadi

Assistant Professor

Update: 2025-08-21

Hossein Rajabi Noush Abadi

Faculty of Sport Sciences and Health / Sports Management

P.H.D dissertations

  1. طراحی مدل بازاریابی استارت آپ های ورزشی
    سیدمحسن هاشمی مایوان 2024
  2. طراحی مدل عوامل موفقیت کسب و کارهای کوچک خدمات ورزشی
    پرویز حیدری راد 2023
  3. آمایش منطقه خلیج فارس با رویکرد توسعه گردشگری ورزشی
    محمد مهدی جهان بخش 2023
  4. طراحی مدل برندسازی شخصی برای ورزشکاران رشته های منتخب انفرادی
    علی شاه حسینی 2023
  5. مدل رسانه های اجتماعی در توسعه ورزش همگانی و گرایش افراد جامعه به مشارکت در فعالیت های ورزشی
    جلیل پورزرنگار 2022
  6. مدل ابعاد شخصیت برند در کالاهای ورزشی
    سیدمحمد انصاری 2022
  7. طراحی مدل وفاداری به برند مشتریان صنعت پوشاک
    پروین پادزهری 2022
  8. اثر تبلیغات محصولات ورزشی بر تمایل به خرید مصرف کنندگان با استفاده از روش های بازاریابی عصبی
    نسیم ایروانی نژاد 2021
  9. تدوین مدل ارزش ویژه برند مشتری محور صنعت پوشاک ورزشی ایران
    امین رعیت 2021
  10. طراحی مدل توسعه گردشگری مناطق ساحلی هرمزگان با تاکید بر ورزش های ساحلی
    حامد محمدی نسب 2021
  11. آینده های ورزش کاراته در سطح بین المللی با افق 2040
    مجید اشجعی 2021
  12. مدل سازی تاثیر توانمند سازی دبیران تربیت بدنی بر خودکارآمدی و عملکرد شغلی آنها
    معصومه گل صنم لو 2021
  13. جایگاه سازی برند در لیگ حرفه ای فوتبال ایران
    حمیرا اسدی کاوان 2020
  14. مدل اثرات و اعتبار شخصیت برند بر رضایت ورزشکاران از پوشاک ورزشی با نقش تعهد وفاداری به برند
    سهیلا سروی 2020
  15. طراحی مدل بازاریابی ورزشی از طریق رسانه های اجتماعی (مورد مطالعه اینستاگرام)
    آرمین امانتی 2020
  16. عوامل موثر بر جذب حمایت مالی از رویدادهای ورزش دانش آموزی و ارائه مدل
    محمد جعفری 2020
  17. مدلسازی تاثیر شبکه های اجتماعی ،سرمایه اجتماعی و سرمایه فکری بر مدیریت دانش در وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران
    مسعود سلیمانی 2020
  18. تدوين سند آمايش سرزمين فوتبال ايران
    جواد محمدی 2020
  19. آینده های ورزش قهرمانی جمهوری اسلامی ایران در افق 1416
    افشین ملائی سفید دشتی 2020
  20. آسیب شناسی دوپینگ دربین ورزشکاران ملی ومدیریت پیشگیری ازآن
    محسن بیرانوند 2020
  21. مدل تجارت الکترونیک کالاهای ورزشی در ایران
    رضا امیری 2020
  22. طراحی مدل ارزیابی ارزش ویژه برند مبتنی بر تماشاگران لیگ برتر فوتبال ایران
    رضا فرجی 2020
  23. تدوین مدل بازاریابی ورزش حرفه ای زنان ایران
    شهره صادقی 2019
  24. طراحي مدل عوامل موثر بر نيات رفتاري تماشاگران ليگ حرفه اي فوتبال ايران
    مجتبی قدمی 2019
  25. مدل عوامل موثر بر عملكرد بازيكنان تيم ملي واليبال مردان ايران در رقابت هاي بين المللي
    امین اله غفرانی 2019
  26. طراحي مدل استقرار كيفيت داوري فوتبال ايران با رويكرد خانه كيفيت
    روح اله ارشادی 2018
  27. تدوين برنامه استراتژي بازاريابي ليگ برتر بدمينتون جمهوري اسلامي ايران
    عباس حاجی زاده 2018
  28. عوامل موثر بر رفتار اخلاقي مديران ورزش كشور و ارائه الگوي مطلوب
    محمد تاجیک قنبری 2018
  29. نقش ورزش در ايجاد هويت ملي
    ایران احمدپور 2018
  30. طراحي برنامه راهبردي فدراسيون ورزش دانش آموزي كشور و ارائه مدل اجرايي آن با رويكرد BSC
    مهوش زینی زاده 2018
  31. مدل يابي رابطه خودكار آمدي، مهارت هاي اجتماعي و سبك زندگي با اعتياد اينترنتي دانش آموزان ورزشكار و غير ورزشكار مقطع متوسط اول استان ايلام
    فروزان یوسف جمال 2018
  32. طراحي و تبيين الگوي توسعه مهارت هاي كارآفريني دانشجويان مديريت ورزشي كشور
    مهدی گودرزی 2018
  33. تدوين برنامه استراتژيك معاونت ورزش دانشگاه آزاد اسلامي و ارايه مدل پياده سازي آن با رويكرد BSC
    اصغر نجفی تیره شبانکاره 2018
  34. مدل سازي ارتباط آميخته بازاريابي سبز با رفتار مشتريان ورزش هاي زمستاني
    مهشید حاجی حیدری 2018
  35. مدل سازي عوامل موثر بر پيشرفت مديريتي زنان در ورزش ايران
    مریم منظمی 2018

Master Theses

  1. تحلیل عوامل موثر بر شکل گیری هویت چهره های ورزشی در شبکه اجتماعی اینستاگرام
    محمدحسین قربانی 2025
  2. طراحی مدل مدیریت عملکرد استخرهای ورزشی ایران
    سارا پیشورفرش 2025
  3. بررسی عوامل اثرگذار بر توسعه بازاریابی گردشگری ورزشی جزیره کیش
    محمدرضا افتخاری 2024
  4. طراحی مدل توسعه بلند مدت ورزشکاران ایران
    حسین عبداله خانی 2024
  5. برندسازی کسب و کارهای ورزشی با رویکرد بازاریابی دیجیتال
    شقایق نعمتی 2024
  6. شناسایی عوامل موثر بر توسعه کشتی دانشجویی
    محمدرضا بابائی 2024
  7. طراحی الگوی کسب و کارهای نوین در صنعت گردشگری ورزشی
    فربد یداللهی اردستانی 2023
  8. تاثیر ارائه خدمات پس از فروش بر وفاداری مشتریان برندهای محصولات ریکاوری ورزشی در ایران
    سید علاء سعیدی 2022
  9. نقش تم پارك آبي در توسعه ي گردشگري جزيره ي كيش
    سید محسن هاشمی مایوان 2019
  10. تدوين استراتژيك بازاريابي ورزشي فدراسيون دوچرخه سواري جمهوري اسلامي ايران
    مهرداد صفرزاده 2018
  11. بررسي ارتباط رفتار مصرف كننده و حضور تماشاگران در ليگ برتر فوتبال
    صاحبه وزیری 2018
  12. مقايسه و اولويت بندي ابعاد شايستگي مديران اماكن ورزشي
    فرانک ضیاء 2018
  13. بررسي رابطه بين هوش هيجاني و مديريت تعارض در كاركنان اداره كل ورزش و جوانان استان هرمزگان
    احمد بختیاری نیا 2018
  14. مدل ارزش ويژه برند و تعيين اثر حمايت مالي برآن (مطالعه موردي: بانك سامان و فدراسيون واليبال ايران)
    ایمان مسعودی 2018
  15. بررسي ارتباط ابعاد ورزشي بازاريابي رابطه مند با وفاداري مشتريان به مراكز آمادگي جسماني شهر تهران
    مهنوش محمودی 2018
  16. ارتباط انگيزه ها و محدوديت هاي تماشاگران براي حضور در رويدادهاي ورزشي بين المللي (مورد مطالعه: ليگ جهاني واليبال)
    آرمین امانتی 2018
  17. ارتباط سكوت سازماني و فرهنگ سازماني در وزارت ورزش و جوانان جمهوري اسلامي ايران
    امیر حسین ثاقب تقی پور 2018
  18. عوامل موثر بر بازگشت مجدد گردشگران ورزش به جزيره كيش
    بابک حسن زاده جبی لو 2018
  19. عوامل و موانع اثر گذار بر توسعه گردشگري ورزشي جزيره كيش با تاكيد بر جاذبه هاي طبيعي كيش
    پرویز حیدری راد 2018
  20. بررسي كيفيت خدمات، رضايتمندي و وفاداري مشتريان باشگاه هاي خصوصي و دولتي گرگان
    معصومه شرفی 2018
  21. بررسي وضعيت ايمني و بهداشتي استخرهاي سرپوشيده تهران و مقايسه با استانداردهاي بين المللي
    امیر رشیدی طرقی 2018
  22. طراحي مدل بازاريابي ورزشي فدراسيون ملي ورزشهاي دانشگاهي جمهوري اسلامي ايران
    رسول طریقی 2018
  23. بررسي عوامل موثر بر ارزش ويژه برند باشگاه هاي پرسپوليس و استقلال تهران
    محمد عابدلاتی 2018