Ebrahim Alidoust Ghahfarokhi

Professor

Update: 2025-08-21

Ebrahim Alidoust Ghahfarokhi

Faculty of Sport Sciences and Health / Sports Management

P.H.D dissertations

  1. ارائه الگوی عوامل جامعه شناختی موثر در رفتار مصرف کنندگان ورزشهای الکترونیک در ایران
    بهشته اقبالی هشجین 2025
  2. طراحی مدل بازاریابی ورزشی ورزشگاه های کوچک(محله ای)
    حسین میرزائی 2025
  3. طراحی سیستم های اطلاعاتی حسابداری مدیریت در فدراسیون های ورزشی ایران
    مرضیه روشن ضمیر 2025
  4. طراحی مدل تاثیرات بهره مندی از فناوری اطلاعات بر ابعاد سازمان یادگیرند در کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران.
    هدی کره یی 2025
  5. طراحی الگوی کاربردهای فناوری بلاکچین در صنعت ورزش
    اکبر بختیاری باباپیری 2025
  6. مطالعه ی چالش های بازاریابی باشگاه های ورزشی از طریق فضای مجازی
    سمیرا زمانیان یزدی 2024
  7. تدوین خطوط راهنمای سیاستگذاری در ورزش جمهوری اسلامی ایران
    سیدعلی درخشان 2024
  8. طراحی مدل اثر تناسب فرد-سازمان، رهبری تحولگرا و اشتراک دانش بر رفتار نوآورانه در سازمانهای ورزشی ایران
    محسن محرابی دره یادگاری 2024
  9. مدل تبیین موانع و پیشران های توسعه اجتماعی در برنامه های سازمانهای ورزش برای توسعه و صلح SDP"
    سعید جعفری 2024
  10. تدوین الگوی ارزیابی حرفه ای سازی فدراسیون های ورزشی کشور
    علی صفرپور 2024
  11. طراحی مدل مدیریت مهاجرت نخبگان ورزشی ایران
    مجید صدری چراغتپه 2024
  12. تدوين الگوي نقش ها،مهارت ها و شايستگي هاي وزير ورزش و جوانان
    فرناز فرهمند 2024
  13. تبیین الگوی تحول دیجیتال در سازمانهای ورزشی
    ستاره اسکندری 2024
  14. تدوین الگوی ارتقاء رشته مدیریت ورزشی دانشگاه های ایران
    عزیز نجفی لنبر 2024
  15. طراحی مدل جامع حکمرانی باشگاه های فوتبال
    مجتبی المیری 2023
  16. آسیب شناسی پرونده های حقوقی ورزش ایران در مراجع بین المللی
    امیر صدیقی 2023
  17. تجارب مسیر شغلی مدیران موفق ورزش به روش تحلیل روایت
    سیدمحمدمهدی شهپری 2023
  18. 0طراحی الگوی فنون مذاکره مدیران ورزشی بر جذب حامیان مالی در صنعت ورزش
    محمدرضا موکل 2023
  19. طراحی مدل مسئولیت اجتماعی فدراسیون ورزش دانش آموزی
    زهرا رضائی 2023
  20. ارایه مدل کسب میزبانی رویدادهای بین المللی بزرگ ورزشی در ایران
    رضا سروش نیا 2023
  21. شناسایی راهبرد مدیریت دانش در وزارت ورزش و جوانان با استفاده از رویکرد پویا
    لیلا مصلحی 2022
  22. مدل رسانه های اجتماعی در توسعه ورزش همگانی و گرایش افراد جامعه به مشارکت در فعالیت های ورزشی
    جلیل پورزرنگار 2022
  23. مرور سیستماتیک مطالعات ورزش‌های الکترونیکی
    حدیثه بهرامی 2022
  24. شناسائی و الویت بندی ابعاد مسئولیت های اجتماعی ورزشکاران مشهور
    مرتضی کابلی 2022
  25. طراحی مدل شتابگیری دانشکده های تربیت بدنی دانشگاه های دولتی ایران به سوی نسل 4
    مهریه پناهی 2022
  26. بررسی و طراحی مدل مدیریت آشوب گونه در دانشکده های تربیت بدنی دانشگاه های دولتی شهر تهران
    سیدسعید حسینی 2022
  27. طراحی مدل پارادایمی جهانی شدن برند ملی ایران از طریق رویدادهای ورزشی
    محبوبه خداپرست 2021
  28. مدل سازی عوامل موثر بر کارآفرینی دانش آموزان هنرستان تربیت بندی کشور
    هادی پورحاجی 2021
  29. طراحی مدل کارآمدسازی سیستم بازاریابی در فدراسیون های ورزشی عراق و امکان سنجی آن برای فدراسیون دو و میدانی
    حسین حاکم عبدالواحد السعدون 2021
  30. مدل ارتباطی سرمایه های اجتماعی و فرهنگی با مشارکت اجتماعی سلبریتی های ورزشی با میانجیگری مسئولیت پذیری اجتماعی
    مرضیه خلیفه سلطانی 2021
  31. مدل بخش‌بندی بازار ورزش همگانی ایران
    رضا محمدزاده 2021
  32. مدل روندگذار ورزشکاران ایرانی از حرفه ورزشی به زندگی اجتماعی
    ناهید کریمی 2021
  33. طراحی مدل شادی ناخالص ملی(GNH) براساس رویدادهای ورزشی
    ساجده سادات مرتضوی 2021
  34. طراحی مدل ارزیابی برنامه راهبردی ورزش خراسان شمالی و ترسیم نقشه راهبردی با رویکردBSC و ISM
    عباس فخرانی 2021
  35. تحلیل جایگاه زنان در ورزش ایران و ارائه مدل
    گلرخ عیوضی کلش 2021
  36. طراحی الگوی سازگاری با بازنشستگی ورزشی در بین قهرمانان تیم ملی
    معصومه دلکش 2021
  37. طراحی الگوی مدیریت استعداد داوطلبان ورزش دانشگاهی
    حمیدرضا یارقلی 2021
  38. طراحی الگوی ارزیابی راهبردی برنامه های ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان
    عاطفه اسدزاده 2020
  39. طراحی الگوی درگیرسازی ذی نفعان به منظور افزایش اثر بخشی ورزش قهرمانی
    سلیم عباسی چلچه 2020
  40. طراحی مدل مدیریت استعداد در وزارت ورزش و جوانان
    زهرا حیدری 2020
  41. تدوین برنامه راهبردی کمیته داوران فدراسیون فوتبال جهوری اسلامی ایرانبا رویکرد BSC
    موعود بنیادی فرد 2020
  42. طراحی مدل ارتباطی ابعاد شخصیت برندهای پوشاک ورزشی با ارزش ویژه برند
    مهدی نجاریان 2020
  43. طراحی و تدوین استراتژی توسعه ورزش قهرمانی و همگانی استان یزد
    سیدمحمدامین عرب زاده تفتی 2020
  44. طراحی مدل ارتباطی تجربه برند، اشتیاق به برند، اخلاق مداری برند با تعهد به برند در مصرف کنندگان پوشاک ورزشی
    زهرا نعمت اللهی 2020
  45. مدل میزبانی رویدادهای بزرگ ورزشی و نقش آن در توسعه پایدار
    سیدمحمدحسن میرقائمی 2020
  46. طراحي الگوي بومي رهبري مبتني بر قدرت نرم در فدراسيون هاي ورزشي ايران
    رضا سلیمانی مقدم 2019
  47. طراحي و تدوين برنامه راهبردي ورزش قهرماني و حرفه اي وزارت ورزش و جوانان جمهوري عراق
    حسن محمد حسین الحسنی 2019
  48. "طراحي مدل جهاني شدن برند ليگ برتر فوتبال ايران
    سجاد سروش 2019
  49. طراحي مدل تامين مالي در ورزش حرفه اي ايران
    مهدی غفوری یزدی 2019
  50. تدوين الگوي حضور تيم هاي ملي فوتبال ايران در رويدادهاي بزرگ ورزشي
    کیوان مرادیان 2019
  51. طراح الگوي حكمراني خوب در فدراسيون دو ميداني جمهوري اسلامي ايران
    روح الله عسگری گندمانی 2019
  52. ارايه مدل ارتباطي پيوند شغلي،كيفيت زندگي كاري،منابع شغلي با عملكرد شغلي معلمان تربيت بدني شهر تهران
    جبرائیل رجبی 2018
  53. ارائه مدل صفات اخلاقي در آيين جوانمردي ايران
    محمد ابراهیم رزاقی 2018
  54. نقش واسطه اي توانمندسازي روانشناختي در ارتباط بين جو آواي سازماني با رفتار آواي سازماني و كيفيت خدمات داخلي در وزارت ورزش و جوانان و ارائه مدل
    قاسم زارع 2018
  55. طراحي مدل ارتباط اجتماع برند با جهت گيري انگيزشي، ريسك ادراك شده و رفتار مصرف كننده در ليگ برتر فوتبال ايران
    محمد مازیاری 2018
  56. ارائه مدل عوامل پيش برنده و بازدارنده موفقيت شغلي كاركنان زن سازمان ورزش
    عصمت همتی 2018
  57. تبيين ديدگاه مراجع تقليد شيعه نسبت به ورزش و فعاليت بدني
    علی ذاکریان 2018
  58. مدل سازي رابطه عوامل محيطي و بازاريابي اخلاقي و تاثير آن بر عملكرد در بين شركت هاي توليدي پوشاك ورزشي
    بیستون عزیزی 2018
  59. ارائه الگوي عوامل شكل دهنده جو سالن‌هاي ليگ برتر فوتسال ايران (با رويكرد...
    علی نوری زاده 2018
  60. بررسي سهم ورزش در رشد اقتصادي و اشتغال ايران طي سال هاي 1395-1391
    لیلا صوفی زاده 2018
  61. مدل رابطه بين منابع قدرت و سوء رفتار مربيان باانگيزش پيشرفت ورزشكاران زن نخبه
    لیلا صفاری 2018
  62. تدوين الگوي ارتباط بين مديريت منابع انساني الكترونيك با توسعه خلاقيت سازماني و اثربخشي منابع انساني وزارت ورزش و جوانان
    رضوان دادخواه 2018
  63. طراحي و تدوين الگوي نقش رسانه هاي جمعي و ترويج در توسعه ورزش حرفه اي كشور
    مریم اسلام دوست 2018
  64. تدوين استراتژي بازاريابي ورزشي وزارت ورزش و جوانان
    عارفه جمشیدی 2018
  65. تغیین متغیر های تبیین بازاریابی داخلی درفدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران با استفاده از مدل بانسال
    بهمن طیبی 2018
  66. امكان سنجي اثر تصوير برند ورزشكار بر همانند سازي و اثر بخشي صحه گذاري ورزشكاران مشهور در ايران
    زهره حسنی 2018
  67. مدل پيش بيني كننده رفتار شهروندي سازماني معلمان تربيت بدني شهر تهران بر اساس رضايت شغلي، تعهد و عدالت سازماني
    سید یحیی میرمعینی 2018
  68. طراحي مدل عملكرد صنعت ورزش ايران
    رحیم خسرومنش 2018
  69. طراحي برنامه راهبردي فدراسيون دو وميداني جمهوري اسلامي ايران
    احسان مهاجرشجاعی 2018
  70. طراحي نظام ارزيابي عملكرد فدراسيون هاي ورزشي ايران با استفاده از رويكرد سيستمي
    امین دهقان قهفرخی 2018
  71. طراحي و تدوين چهارچوب ايمني در ورزش مبتني بر پيشگيري از حوادث
    اسکندر حسین پور 2018
  72. طراحي و مدل سازي مولفه هاي تشكيل دهنده ديپلماسي ورزش در توسعه روابط بين الملل
    مهدی شریعتی فیض آبادی 2018
  73. نقش مهارت هاي مديران كارآفرين در تحقق اهداف فدرايسون هاي ورزشي ايران
    اکرم السادات حسینی سمنانی 2018
  74. تدوين الگوي بازار بين المللي نقل و انتقالات فوتباليست هاي ايراني
    سیداسفندیار موسوی 2018
  75. مدل ارتباطي مديريت دانش مشتري با وفاداري مشتريان در صنعت خدمات ورزشي
    محسن بهنام مایوان 2018
  76. آسیب شناسی و تحلیل برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران و ارائه الگوی مطلوب
    عادل میرزایی 2018
  77. طراحي الگوي مديريت راهبردي در معاونت تربيت بدني و سلامت وزارت آموزش و پرورش
    محسن وحدانی 2018
  78. طراحي برنامه راهبردي فدراسيون ورزش دانش آموزي كشور و ارائه مدل اجرايي آن با رويكرد BSC
    مهوش زینی زاده 2018
  79. طراحي و اعتباربخشي مدل بازاريابي اجتماعي جهت توسعه ورزش همگاني
    علی صابری 2018
  80. طراحي الگوي مطلوب مديريت استعداد در واليبال
    امیرحسین منظمی 2018
  81. بررسي موانع استعداد يابي در ورزش ايران
    نوید اسدی 2018
  82. شناسايي وضعيت آمايش سرزمين در رشته هاي ورزشي پر مدال
    حسین اوجاقی 2018
  83. ارائه مدل توسعه گردشگري ورزشي در رويدادهاي بين المللي ورزشي ايران در رشته واليبال
    محمد رحیمی 2018
  84. تدوين برنامه راهبردي اداره كل ورزش و جوانان استان خوزستان
    سیدحسین مرعشیان 2018

Master Theses

  1. تحلیل عوامل موثر بر شکل گیری هویت چهره های ورزشی در شبکه اجتماعی اینستاگرام
    محمدحسین قربانی 2025
  2. تحلیل عوامل موثر بر بهبود تجربه مشتریان اماکن ورزشی آبی شهر تهران
    الهام عباسیان 2025
  3. راهکارهای جذب تماشاگران به رویدادهای ورزش های دانشجویی کشور
    پیمان دادرس اجیرلو 2024
  4. تاثیر فعالیت های ورزشی بر اشتیاق به مدرسه و خودباوری با نقش میانجی یادگیری خود راهبر در دانش آموزان
    مصطفی قاسمیان 2024
  5. بررسی نگرش کار آفرینانه و قصد کارآفرینی دانشجویان علوم ورزشی بر اساس وضعیت تحصیلی، اقتصادی و اجتماعی
    مجتبی شیروانی فارسانی 2023
  6. تحلیل عوامل موثر بر بهبود شناخت و عملکرد کسب و کارهای الکترونیکی در ایران مطالعه موردی استارتاپ های ورزشی
    زهرا کاظمی 2023
  7. شناسایی عوامل موثر در توسعه ورزش دانش آموزی از طریق فناوری های نوین.
    زهرا قنبری کردیجانی 2023
  8. ارتباط بین منابع قدرت مربیان با میزان انگیزش پیشرفت در بازیکنان فوتبال شهرستان سرایان
    محمد دهقان 2023
  9. آینده نگاری توسعه فوتسال ایران
    علی ابوالحسینی 2022
  10. آسیب شناسی پرونده های حقوقی ناشی از فعالیت های ورزشی
    کیوان رستمی اقدم 2022
  11. ارزيابي وضعيت مديريت استعداد در ورزشكاران فدراسيون بسكتبال
    حسین صادق نژاد 2022
  12. مقايسه مسئوليت پذيري و سلامت عمومي دانشجويان ورزشكار و غير ورزشكار پرديس كشاورزي و منابع طبيعي دانشگاه تهران
    منیژه عیسائی 2022
  13. بررسی ارتباط استرس شغلی با کیفیت زندگی در داوران فوتبال بانوان
    مینو سپهری 2022
  14. بررسی رابطه رهبری تحول‌گرا و کنترل احساسات منفی در دوره بحران با نقش میانجی مدیریت احساسات بین فردی در کارمندان ادارات ورزش و جوانان استان کرمان
    سعید ابراهیمی قره قیونلو 2022
  15. مدلسازی عوامل موثر بر مدیریت استعدادهای ورزشی دانش آموزان کشور
    حسین جاگرانی 2022
  16. ارزیابی کارآمدی رسانه های ورزشی اقلیم کردستان عراق در دوره کووید19
    ساجد کمال اسماعیل 2022
  17. تحلیل وضعیت بازار نقل و انتقالات فوتبال در عراق با تاکید بر نقش ایجنت ها
    ئالان حمه شریف حمه کریم 2022
  18. بررسی میزان آگاهی های اختصاصی و عمومی از حقوق ورزشی در دبیران تربیت بدنی در استان خراسان رضوی
    امید احمدزاده 2022
  19. شناسایی و اولویت بندی موانع، اجرای طرح مدرسه پویا درمدارس ابتدایی استان قم
    ابوالفضل قنبری 2021
  20. شناسایی فرصت های کار،آفرینی در رویدادهای ورزشی
    مهدیه بازی پور 2021
  21. مدل سازی ابعاد بازاریابی اجتماعی در گرایش دانش آموزان به فعالیت ورزشی و کنترل وزن
    مینا گندمی 2021
  22. عوامل موثر بر اثربخشی تبلیغات باشگاه های ورزشی از طریق شبکه های اجتماعی(اینستاگرام)
    بیتا حسین زاده 2021
  23. طراحی سیستم اطلاعات مدیریت ورزش مدارس
    محمد آرزم 2021
  24. مدل سازی ارتباط بین رضایت مشتری ، کیفیت محصول و عملکرد سازمانی در باشگاه های فوتبال ایران
    مهدی پورحسین 2021
  25. بررسی چالش های راه یابی بازیکنان استان قزوین به تیم های ملی فوتبال در رده های پایه
    مهرداد سیاه کالی مرادی 2021
  26. تحلیل عملکرد تیم ملی والیبال بزرگسالان مردان ایران در رویداد های بین المللی 2010 تا 2020(با تاکید بر نقش مربیان )
    محمدصادق خطیبیون 2021
  27. تاثیر بکارگیری روش مهندسی ارزش در بهبود عملکرد اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی
    افشین هاشم نژاد 2021
  28. ارائه مدل ارتباطی بین هوش هیجانی و هوش معنوی با فرسودگی شغلی دبیران تربیت بدنی شهرکرد
    حسین یزدان پور 2021
  29. شناسایی و اولویت بندی عوامل بازدارنده و تسهیل کننده گرایش به ورزش در کارکنان بانک ملت شهر تهران
    مریم علی نژاد 2021
  30. تعیین معیارهای انتخاب مربیان بدنسازی و پرورش اندام
    مهدی شریفی 2021
  31. آسیب شناسی عقدقراردادهای حرفها ی با بازیکنان تیمهای ملی رده های پایه بسکتبال و ارائه راهکار
    فرزاد امامقلی پور 2020
  32. حاکمیت دولتها و حقوق بین الملل ورزش
    کوثر طالبی اسفندارانی 2020
  33. شناسایی راهکارهای جذب تماشاگر به مسابقات لیگ برتر دو و میدانی
    حسن تفتیان 2020
  34. طراحی الگوی مطلوب مدیریت استعداد در تنیس روی میز
    افشین نوروزی 2020
  35. شناسایی و اولویت بندی عوامل سخت افزاری مرتبط با جذب گردشگران ورزشی در استان اردبیل
    محمدرسول عرب زاده 2020
  36. تاثیر شبکه‌های اجتماعی در ارتقای ارزش ویژه ی برند باشگاه استقلال
    سعید عزیزی 2020
  37. آسیب‌شناسی فرآیند خرید تجهیزات و وسایل ورزشی در مدارس دولتی شهر تهران
    علی امانی سامانی 2020
  38. راهکار های جذب کودکان و نوجوانان به ورزش تنیس روی میز
    مهناز شاطرپورطاهرگورابی 2020
  39. طراحی ساختار مدیریت دانش در مرکز ملی نوآوری های ورزشی ایران
    خلیل هلالی 2020
  40. شناسایی چالشهای معلمان تربیت بدنی در مدارس دخترانه دولتی شهرستان های استان تهران وارائه راهکار
    فرزانه ناظم الرعایا 2020
  41. شناسایی مؤلفه‌های تمایل به حضور مجدد در محیط‌های ورزشی شهر قم
    محمد صادقی 2020
  42. بررسی رابطه میان بازاریابی ویروسی و وفاداری مشتریان باشگاه های ورزشی خصوصی شهرستان ورامین
    حسین هداونداحمدی 2020
  43. تعیین معیار های موفقیت کشورها در رویدادهای بزرگ ورزشی
    فرشته اکبری 2020
  44. شناسايي و اولويت‌بندي شاخص‌هاي توسعه پايدار در ورزش قهرماني و ارائه مدل
    یاسمن خسرویان چم پیری 2019
  45. تأثير شبكه‌هاي اجتماعي در ارتقاي ارزش ويژه برند باشگاه پرسپوليس
    عباس سیف الهی 2019
  46. شناسايي واولويت بندي فرصت‌هاي كارآفريني درحوزه اوقات فراغت استان زنجان با رويكرد ورزش
    بهزاد بیات 2019
  47. اولويت بندي مسئوليت هاي اجتماعي باشگاه هاي فوتبال استقلال وپرسپوليس
    ندا سرابی 2019
  48. شناسايي و طبقه بندي نيازهاي مشتريان باشگاههاي ورزشي شهر بصره
    احمد الاسدی 2019
  49. وضعيت مشتري مداري در مراكز ماساژ ورزشي شهر تهران
    علیرضا عبداللهی 2019
  50. طراحي الگوي ارزيابي راهبردهاي بازاريابي فدراسيون بوكس با روش BSC
    محمد کمالی 2019
  51. بررسي و اولويت بندي عوامل انگيزشي حمايت مالي شركت هاي خصوصي در ورزش استان بوشهر
    محمد کشاورز 2019
  52. اولويت بندي عوامل موثر بر بهره وري،اماكن ،تاسيسات و تجهيزات ورزشي تربيت بدني شهرستان ورامين
    علی اقاجمالی 2019
  53. شناسايي عوامل موفقيت و شكست برند هاي داخلي منتخب در بازار پوشاك ورزشي كشور
    میثم علی پورباغی 2019
  54. بررسي وضعيت توسعه فوتبال پايه كشور بر اساس برنامه فوتبال گرسروتز
    رضا خجسته اقبال 2019
  55. شناسايي واولويت بندي راهكارهاي توسعه گردشگري ورزشي منطقه سبلان
    حسین گنجی ایمچه 2019
  56. اولويت بندي و شناسايي علل عدم نتيجه گيري تيم هاي باشگاهي فوتبال ايران در رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا
    اکبر بختیاری باباپیری 2019
  57. اولويت بندي موانع افزايش تماشاگران در ليگ برتر بسكتبال از ديدگاه كارشناسان
    محمد سیستانی بدویی 2018
  58. شناسايي واولويت بندي مشكلات ناشي از ليدرهاي تماشاگران در ليگ برتر فوتبال
    علی وظیفه دوست 2018
  59. تحليل ارتباط بين اعتماد سازماني بر اثر بخشي مديران وكاركنان در اداره ورزش وجوانان استان اردبيل
    یاسر حیدری هادی بکلو 2018
  60. بررسي تاثير سرمايه اجتماعي بر كار آفريني سازماني و عملكرد شغلي در پژوهشگاه تربيت بدني و علوم ورزشي
    هدی خسروی 2018
  61. تاثير كيفيت خدمات بر رضايت مشتريان مراكز توانبخشي ورزشي بر اساس مدل سروكوال
    سعید مهدوی سراسکانرود 2018
  62. حلیل ارتباط بین مدیریت استعدا وسرمایه اجتماعی در کارمندان ومدیران معاونت تندرستی وسلامت وزارت آموزش وپرورش
    محمد حمیدی 2018
  63. تدوين مدل سيستم هاي ارتباطي توسعه منابع انساني در وفاداري سازماني با بهره وري اداره كل ورزش و جوانان استان تهران
    احسان بزرگ نیا 2018
  64. اولويت بندي موانع پيش روي توسعه ي فوتبال آذربايجان غربي
    مجید صدری چراغتپه 2018
  65. بررسي رابطه آميخته بازاريابي با قدرت برند پوشاك ورزشي
    رضا حیدری 2018
  66. مدل سازي رابطه بين فرهنگ كارآفريني خلاقيت ونوآورز در بين دانشجويان تربيت بدني وعلوم ورزشي دانشگاه هاي تهران
    حمید شجاع 2018
  67. ارزيابي عملكرد وزارت ورزش وجوانان جمهوري عراق بر اساس مدل تعالي سازماني
    حیدر حیاوی محمد 2018
  68. اولويت بندي عوامل موثر بر ترجيح مشتريان در انتخاب يك استخر ورزشي با رويكرد آميخته بازاريابي خدمات (7p )
    سیدرضا رجایی 2018
  69. بررسي ارتباط بين خودكارآمدي عمومي با توانمند سازي وتعهد سازمان در بين كاركنان اداره كل ورزش وجوانان استان آذربايجان غربي
    ابراهیم کاکی 2018
  70. بررسي عوامل موثر بر انتخاب مربيان باشگاه هاي فوتبال استان تهران از ديدگاه مديران اجرايي
    محمدحسین ملکی 2018
  71. اولويت بندي عوامل اثرگذار بر استقرار نظام شايسته سالاري در وزارت ورزش وجوانان
    محمدرضا دهقانی 2018
  72. اولويت بندي عوامل موثر بر كسب ميزباني رويدادهاي ورزشي استان لرستان
    حمید میناپور 2018
  73. دلايل عدم حمايت مالي ارز ورزش يزد از ديدگاه مديران شركت هاي خصوصي
    محمد ملانوری شمسی 2018
  74. مدل سازي رابطه بين سبك رهبري تحول افرين فرهنگ سازماني و رفتار شهروندي سازماني در وزارت ورزش و جوانان
    سعید یاری خیاوی 2018
  75. بررسي ارتباط بين عدالت سازماني ادراك شده و درگيري شغلي كاركنان اداره كل ورزش و جوانان استان كرمانشاه
    حسن محمد حسین الحسنی 2018
  76. مقايسه كيفيت زندگي معولان جسمي مرد ورزشكار و غير ورزشكار قم
    کاظم رحیمیان پور 2018
  77. شناسايي ميزان تاثير بازاريابي كرآفرينانه در ايجاد و ارتقا عملكرد بنگاههاي كوچك و متوسط ورزشي
    امیر رحیمی 2018
  78. بررسي عوامل و موانع توسعه ورزش دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي بقيه الله (عج)
    یاسر نظری آرا 2018
  79. ارتباط نحوه گذراندن اوقات فراغت با ويژگي هاي شخصيتي بازكنان رده هاي سني تيم هاي ملي فوتبال و فوتسال بانوان
    بهارک کاظم 2018
  80. بررسي اولويتهاي ورزشي بين اقشار مختلف مردم شهر كرج
    شاهین عزیززاده 2018
  81. ارتباط ويژگيهاي شغلي با سلامت اجتماعي دبيران تربيت بدني استان كرمانشاه
    علی احمدیان 2018
  82. تاثير بازاريابي رابطه مند در جذب تماشاگران فوتبال (مورد مطالعه: باشگاههاي فرهنگي ورزشي پرسپوليس و استقلال تهران)
    هادی بیاتی 2018
  83. رابطه بين سبك رهبري مربيان با انسجام گروهي بازيكنان در تيم هاي ملي كاراته
    سعید فرخی 2018
  84. بررسي ارتباط بازاريابي دروني با مشتري گرايي در اداره كل ورزش و جوانان استان اصفهان
    سلیم عباسی چلچه 2018
  85. بررسي تاثيرماساژريلكسي بركاهش فرسودگي شغلي كارمندان زن شاغل در ورزش وجوانان كشور
    طلیعه حسینی باقرآباد 2018
  86. ارتباط بازاريابي اجتماعي با گرايش به ورزش همگاني با استفاده از نظريه رفتار برنامه ريزي شده
    سیدعلی درخشان 2018
  87. بررسي راهكارهاي بازاريابي ترويج و توسعه رشته بوكس
    علی دانشمندفرد 2018
  88. تحليل آثار واگذاري باشگاه هاي دولتي به بخش خصوصي در ايران (مورد مطالعه باشگاه فرهنگي ورزشي راه آهن)
    صادق رئیسی کیا 2018
  89. بررسي ارتباط غيركلامي فروشندگان كالاهاي ورزشي و واكنش مشتريان
    جعفر ابراهیم نژادسلامی 2018
  90. بررسي ميزان رضايتمندي دانشجويان (دانشگاه گرميان)كردستان عراق از برگزاري اردوهاي ورزشي دانشجويي خارج از دانشگاه
    سلام کریم زامن 2018
  91. بررسي عوامل موثر بر توسعه تيم هاي فوتبال استان قزوين
    رضا یعقوبی 2018
  92. آسيب شناسي واولويت بندي عوامل موثر بر جذب حاميان مالي از ورزش هاي دووميداني ايران وارائه مدل
    محمدرضا موکل 2018
  93. شناسايي مولفه هاي موثر بر توسعه فرهنگ ورزش همگاني از طريق سيماي جمهوري اسلامي ايران
    ایوب اسلامی 2018
  94. شناسايي و اولويت بندي موانع كسب ميزباني رويدادهاي بزرگ بين المللي ورزشي در ايران
    شهرام عبدی 2018
  95. ارتباط بين قابليت مربيان كارآمدي جمعي و انسجام گروهي در ليگ برتر بسكتبال
    علی باهران 2018
  96. بررسي ارتباط بين سرمايه اجتماعي ومديريت دانش در سازمان ورزش شهرداري تهران
    بهرام غفوری 2018
  97. تعيين و اولويت بندي عوامل تاثير گذار بر وفاداري تماشاگران به برند باشگاههاي ليگ برتر واليبال ايران (مطالعه موردي تيم واليبال پيكان)
    حجت پودینه حاجی پور 2018
  98. شناسايي قوت ها، ضعف ها، فرصت ها و تهديدهاي كميته ملي المپيك در راه بازي هاي المپيك 2016 ريو
    حمیدرضا سلامی 2018
  99. ارزيابي مهارتهاي حرفه اي دبيران ورزش مقطع متوسطه شهر كرج
    ابوالفضل کوه خیل 2018
  100. ارتباط ارزشهاي اخلاقي با كيفيت خدمات و وفاداري مشتريان باشگاههاي ورزشي استان كرمان بر مبناي مدل سروكوال
    علی شیخ فخرالدینی 2018
  101. تاثير آميخته بازاريابي سبز بر رفتار خريد مشتريان پوشاك ورزشي
    محمد تقی زاده 2018
  102. شناسايي موانع حمايت مالي شركت هاي خصوصي و دولتي از ورزش استان قم
    ابوالفضل حیدرزاده 2018
  103. بررسي رابطه بين نماي زيبا وجذاب اماكن ورزشي وميزان رضايتمندي مشتريان
    کیا کوشش 2018
  104. ارتباط بين شيوه هاي اعمال قدرت مربيان با كارامدي مربيان و اثربخشي تيمي بازيكنان ليگ برتر واليبال
    امیر شریعت دوست 2018
  105. رابطه ويژگي هاي جمعيت شناختي با نحوه گذران اوقات فراغت كودكان پيش دبستاني شهر تهران با تاكيد بر فعاليت بدني
    فاطمه مبینی کشه 2018
  106. تعيين ارتباط بين ابعاد كيفيت خدمات با رضايتمندي و رفتار شهروندي تماشاچيان ليگ برتر واليبال و كورس سواركاري
    جمال الدین بیرامی ایگدر 2018
  107. بررسي ميزان تحقق اهداف طرح امپياد ورزشي درون مدرسه اي
    کبری بهرامی نیا 2018
  108. مقايسه رضايتمندي مشتريان استخرهاي خصوصي و دولتي شهر تهران
    مینا صیاد 2018
  109. بررسي تاثي برند پوشاك ورزشي بر قصد خريد مجدد دانشجويان ورزشكار ايران
    آتوساسادات هژبرالساداتی 2018
  110. مقايسه ديدگاه اعضاي هيئت علمي و دانشجويان مديريت ورزشي دانشگاههاي دولتي شهر تهران درباره واحد كارورزي
    فهیمه عموئی 2018
  111. بررسي تاثير مديريت دانش بازاريابي بر عملكرد شركت هاي فعال محصولات ورزشي ايران
    محبوبه سلیمان پور 2018
  112. ارزيابي مناسب سازي اماكن ورزشي ويژه معلولين شهر تهران با استفاده از تكنيك سنجش رضايت مشتري (CSM)
    علی اکبر نوروزی 2018
  113. شناسايي و اولويت بندي معيارهاي اخلاقي در ورزش حرفه اي ايران
    سیمین حلبیان 2018
  114. بررسي انحرافات اجتماعي بين دانش آموزان پسر دبيرستاني ورزشكار وغير ورزشكار شهرستان ملارد
    مجید معظمی گودرزی 2018
  115. بررسي وضعيت اماكن ورزشي شهر اصفهان
    اعظم بهبودی 2018
  116. شناسايي واولويت بندي موانع بليط فروشي اينترنتي در ليگ برتر فوتبال ايران
    سیدعلی فاطمی 2018
  117. ارزيابي عملكرد مربيان تيم هاي ملي فوتبال مردان ايران با استفاده از روش بازخورد 360 درجه
    میثم عشوری 2018
  118. بررسي رابطه استفاده از رسانه هاي ورزشي و ميزان سرمايه اجتماعي دانشجويان دانشگاه تهران
    حسین عبدالملکی 2018
  119. رابطه بين ادراك از منبع قدرت و اعتماد سازماني معلمان تربيت بدني شهر كرمان
    یوسف خیراندیش 2018
  120. تبيين رابطه هوش اخلاقي با رفتار ورزشي در ورزشكاران حرفه اي
    محمود طهماسبی 2018
  121. شناسايي فرصت هاي كارآفرينانه ورزشي در استان يزد
    محمدرضا ملاصادقی رکن آبادی 2018
  122. شناسايي توانمندي ها و قابليت هاي گردشگري ورزشي استان قزوين
    ابراهیم قنبری 2018
  123. بررسي رضايتمندي كادر فني وبازيكنان فوتسال از كمپ تيم هاي ملي فوتسال
    علی نوروند 2018
  124. بررسي عوامل موثر بر جذب مشتري در فروشگاه هاي ورزشي
    نیما رهبریزدی 2018
  125. رابطه بين تعهد سازماني در بين دبيران تربيت بدني شهر تهران
    سیدعباس مظلوم طبائی 2018
  126. بررسي انگيزه و موانع مشاركت كاركنان هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران هما در ورزش همگاني
    جلال کاظم آبادی فراهانی 2018
  127. تحليل ارتباط بين بازاريابي رابطه مند و وفاداري مشتريان محصولات ورزشي
    حسین عجم اکرامی 2018
  128. ارزيابي و تحليل عملكرد ورزشكاران ايران در بازي هاي آسيايي
    فاطمه نریمانی 2018
  129. طراحي الگوي شايستگي مديران باشگاه هاي ليگ برتر فوتبال ايران
    مهرزاد اسدی کوهنجانی 2018
  130. بررسي اثرات عناصر آميخته بازاريابي بر ارزش برند در صنعت كفش ورزشي
    نجمه عبداللهی 2018
  131. اثر بررسي وضعيت ايمني و بهداشت سالنهاي ورزشي آموزش و پرورش شهرستان بندر عباس
    صدیق رفیعی 2018
  132. نيازسنجي دروه هاي كوتاه مدت آموزش ضمن خدمت دبيران تربيت بدني شهر تهران
    حامد کریمی 2018
  133. شناسايي و تعيين موانع برند سازي باشگاه ورزشي فوتبال كشور
    علی صفرپور 2018
  134. شناسايي فرصت هاي كارآفريني ورزشي شهر تهران از نظر متخصصان
    مریم فرامرزی 2018
  135. رابطه بين عدالت سازماني وفرسودگي شغلي معلمان تربيت بدني مدارس شهر تهران
    آمنه اسداللهی 2018
  136. بررسي رابطه بين اعتماد سازماني وبهره وري نيروي انساني در ادارات كل ورزش وجوانان استان اردبيل
    آرمین فعال 2018
  137. بررسي ميزان تحقق اهداف طرح ملي ژيمناست در مقطع ابتدايي از ديدگاه معلمان تربيت بدني استان البرز
    ایوب جعفریانی 2018
  138. بررسي نقش تبليغات دهان به دهان بر قصد خريد البسه ورزشي
    مهدی جوکار 2018
  139. راهبردهاي توسعه ورزش همگاني ازطريق رسانه ملي از ديدگاه كارشناسان
    علیرضا عرب عامری 2018
  140. تبيين رابطه رهبري معنوي با سرمايه اجتماعي و روانشناختي در تيم هاي فوتبال ليگ برتر استان فارس
    محمد بیغرض 2018
  141. بررسي ارتباط رفتار مربيان بارضايتمندي ورزشكاران در ليگ سورنا ايران
    حمیدرضا معرفی 2018
  142. تدوين مدل شايستگي مديران بازاريابي ورزشي: مطالعه موردي رشته فوتبال
    احمد اجرلو 2018
  143. بررسي رضايت شغلي ناجيان غريق شهر تهران بخش دولتي وخصوصي
    آرزو ملک 2018
  144. بررسي رابطه بين تجربه برند وفاداري نگرشي ورفتاري مشتريان برند هاي ورزشي
    بصیر حقانی 2018
  145. تحليل swot حوزه فعاليت بدني كودكان پيش از دبستان در ايران)
    عطیه یوسفی شبستری 2018
  146. بررسي انواع تاثيرات رسانه هاي گروهي در حوزه فوتبال ملي جمهوري اسلامي ايران
    سعید مخلصی 2018
  147. ارتباط بين هوش هيجاني و راهبردهاي مديريت تعارض معلمان ورزش يزد
    محمدرضا شاه ولی 2018
  148. الويت بندي و تحليل موانع كار آفريني در ورزش از ديد اعضاي هيات علمي دانشجويان و مديران ورزشي شهر تهران
    میثم نوری خانیوردی 2018
  149. شناسايي واولويت بندي مشكلالت اجراي المپياد ورزشي درون مدرسه اي در مدارس منطقه 8 تهران
    حدیث حسن زاده 2018
  150. بررسي عوامل تاثير گذار بر حمايت تماشاگران تيم فوتبال صباي قم
    نوید جوادی 2018
  151. بررسي نقش حمايت مالي (تبليغات روي پيراهن) در نگرش هواداران تيم هاي پر طرفدار ليگ برتر فوتبال ايران
    علی نوری زاده 2018
  152. بررسي عوامل موثر بر قضاوت داوران فوتبال ايران
    امید رفیعی دولت آبادی 2018
  153. بررسي عوامل موثر بر نحوه ي گذران اوقات فراغت سالمندان با تاكيد بر فعاليتهاي بدني مطالعه موردي :شهرتهران
    الناز آقازاده خسرقی 2018
  154. تعيين تاثير نوستالژي بر رفتار خريد مصرف كنندگان محصولات ورزشي
    سلمان معصومی 2018
  155. بررسي عوامل موثر بر توسعه ورزش همگاني و شناسايي موانع موجود از ديدگاه شركت كنندگان و دست اندر كاران همايش پياده روي صبح و نشاط (نمونه : موردي استان خوزستان)
    خادم علی تهذیـبی 2018
  156. اولويت بندي راهكارهاي موثر در توسعه ورزش قهرماني هندبال ايران
    امید اقتداری بروجنی 2018
  157. بررسي رابطه اماكن ورزشي سبز وتوسعه پايدار شهري
    محمدنور مهیا 2018
  158. بررسي توزيع فضايي مراكز ورزشي ومكان يابي مراكز جديد با استفاده از رويكردGIS-MCDM
    رحمت الله مشرف نیا 2018
  159. رابطه بين بازاريابي داخلي و رضايت شغلي با عملكرد سازماني در كاركنان اداره كل ورزش و جوانان استان تهران
    مصطفی ملک شاهی نیا 2018
  160. بررسي كاركردهاي كميته رسانه هاي فدراسيون هاي ورزشي ايران
    حمیدرضا افتخاری 2018
  161. الويت بندي راهكارهاي توسعه ورزش قهرماني چوگان ايران از ديد ورزشكاران ، مربيان و صاحب نظران
    امید فروغی 2018
  162. تعيين رابطه سرمايه اجتماعي با سرمايه فكري در ادارات ورزش و جوانان استان اصفهان
    حمیدرضا مهنام 2018
  163. بررسي رابطه يادگيري سازماني خودكارآمدي عمومي و اشتياق كاري در ادارات ورزش و جوانان استان گيلان
    صدیقه جمشیدی عینی 2018
  164. ارتباط معنويت سازماني و روحيه رقابت-همكاري در ميان كاركنان ادارات ورزش و جوانان استان زنجان
    جعفر گنج خانلو 2018
  165. ارائه الگوي توسعه واليبال ققهرماني بانوان جمهوري اسلامي ايران
    فاطمه زارع 2018
  166. بررسي ميزان رضايتمندي زنان تهراني از نحوه گذراندن اوقات فراغت متكي بر فعاليت هاي ورزشي
    معصومه سعیدی سمیع 2018
  167. بررسي تاثير برنامه ورزشي نود بر داوران فوتبال ايران
    عبدالرضا عبودی 2018
  168. بررسي رابطه بين سرمايه اجتماعي ورضايت شغلي كارشناسان سازمان ورزش شهرداري تهران
    سمیه شاه محمدی 2018
  169. طراحي برنامه راهبردي كميته فوتسال فدراسيون فوتبال جمهوري اسلامي ايران
    محمدرضا حیدریان 2018
  170. بررسي وضعيت ايمني سالنهاي ورزشي آموزش وپرورش شهرستان كرج از ديد مربيان ومعلمان ورزش
    اکرم صابر 2018
  171. بررسي رابطه كيفيت زندگي كاري با جامعه پذيري سازماني كاركنان فدراسيون هاي موفق
    محبوبه مقدسی 2018
  172. تبيين رابطه كيفيت خدمات با رضايتمندي و وفاداري مشتريان استخرهاي شهر قم
    سمیرا صادقی 2018
  173. بررسي رابطه ميان بازار يابي داخلي و رضايت وتعهد كاركنان اداره كل ورزش و جوانان استان تهران
    فاطمه رضائی بصیرت 2018